3 sjarmtroll <3 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vi diskuterer frem og tilbake, men har ikke blitt enige..... Oslo, Sør-Sverige evt Danmark står på lista. Noen tips? Til sommeren er ungene her 11, 5 og 1 år
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 vi skal enten til danmark eller sverige.. men hvor vet jeg ikke enda.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Er en lik trå bittelitt lenger ned her.. Leid sommerhus i Danmark.
ToPrinsesser<3 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jylland er veldig fint med barn; kan anbefale dere Blokhus og Hals, begge nær Aalborg og passe avtsandt til de fleste attraksjoner. Ellers er sikkert Sverige bra også, men det er kjempemange årsiden jeg var i Sverige, og Liseberg.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ferie og ferie. Jeg og mitt søskenbarn skal ta me oss barna på tur til namsskogan familiepark. 2 voksne og 4 barn, det blir morsomt. Gleder meg allerede selv om det er leeeenge til.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 roskilde.. ingenting planlagt med lille troll enda..mulig en uke i et varmt land
Northernlights Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Det vet vi ikke enda, men jeg har veldig lyst på en biltur til Florida i juni.
Minnie Mom Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Vi har leid feriehus i Danmark sammen med min søster og familien. Håper på bra vær, da blir det grilling, bading og øl hver dag.. )
LizzyG Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Vi skal hvertfall til hytta i Sandefjord en uke i begynnelsen av august.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Det vi vet nå er at vi skal til Dyreparken og hytta på fjellet. Alt annet tar vi på sparket tenker jeg =))
Salat Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Utenom varmere strøk lurer vi på å ta en tur til Danmark! Har familie der, og vet om et flott feriested ikke langt fra Hirtshals.
mamma >to gull Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 Vi hadde egentlig tenkt 2 uker til mallorca,men tror vi heller drar til leiligheten mamma og pappa har i Marbella..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå