Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hvor tidlig gikk slimproppen hos dere? noen der den gikk veldig tidlig?
Lillegull2008&2010 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 et lite påfølgende spørsmål: Må den gå? kan den gå under fødsel?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Slimproppen kan gå tidlig. Den kan også dannes på nytt. Ikke alle den går hos i det hele tatt, eller kanskje de ikke merker den.
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg merket ingenting til slimproppen forrige gang. Tror muligens den gikk med vannet under fødselen!?!! Har ikke sett noe til den denne gangen heller. 8 dager til termin
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Kan ikke si jeg merket eller tenkte noe på slimproppen forrige gang.........hm......hvordan merker man at den har gått ? Slim i trusa????? Jeg bare spør jeg. :-) 27 dager igjen. Hjælp. ;-)
Filippa K Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Min gikk 4 dager før sist. Nå har den gått i uke 34. Har fortsatt 3 uker igjen til termin. Trenger ikke ha noe å si for fødetidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå