Gå til innhold

Flere som har glemt fastelaven ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri bakt fastelavensboller, men kunne tenkt meg det nå.

Problemet er at jeg har en sønn som hangler litt, og bilen er nedsnødd....ergo, ingen vits/lyst til å gå ut for å handle det jeg trenger. Har ikke melk engang.

Sambo jobber seint i dag, så lite håp om at han kan kjøpe inn så vi får lagd det før lillegutt legger seg.

Sitter her og har sååååå lyst på. Hva kan man gjøre ? Ringe taxi og be de om å handle på veien....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, nei. Bor i blokk, kjenner de egentlig ikke, så det føler jeg blir litt frekt.....hihihi.

Får lage det i morgen i stedet. Tenkte jeg kunne lage vafler med syltetøy, men trenger jo melk til det også : /

Skrevet

Mamma pleier å lage vafler uten melk, men med vann fordi hun ikke skal ha i seg melk. Går an, men smaker litt vannbakkelsaktig..

Skrevet

Har vel det meste bortsett fra gjær...Tror jeg...har ikke sett etter...Har ikke vært helt i form i dag, men nå begynner jeg å blir litt bedre så da blir det vafler i stedet...Noe gutten vår blir kjempe glad for. Har litt fløte så blir krem til da...hehehe...

Kos blir det uansett...

Skrevet

Nei, kan ikke lage vafler uten melk, blir vel ikke noe godt ?

Men nå er lillegutt trøtt, så blir ikke lenge til før han skal legge seg. Får bare håpe at sambo ikke jobber så veldig sent i dag, er så fysen på noe fastelavensboller eller vafler : /

Skrevet

NEI! Det har jeg ikke glemt! Har bakt 100 boller. 60 på ungdomshjemmet jeg jobber på og så 50 til oss hjemme. Hadde ingredienser med meg til jobb. Og de ble sinnsykt vellykket. Fluffy og myke! Ungdommene spiste som gale!

Jeg ler litt her hjemme, for samboer har sendt avgårde ungene til mor en kveld før normalt grunnet ett eller annet. Så 50 boller til oss to var kanskje litt mye....! Tror fryseren er en fin plass!

Men gleder meg til å spise noen først. Nettopp spist middag, så må nesten vente noen timer før jeg pisker kremen. Deiligste boller, med fløtekrem og vaniljekrem blandet og melisdryss på toppen!

NAM NAM

Skrevet

Du kan vel heller komme innom meg med noen boller enn å legge de i fryseren vel.......hehe

Skrevet

Nei, det er ikke glemt :) Jeg jobber i barnehage, så først koste vi oss med boller og krem med barna der på fredag. Så var vi hjemme hos min mor og spiste boller og vaniljekrem i går. Så hadde egentlig tenkt å droppe det hjemme her i dag, men så ble det til at jeg lagde en skolebrødstang som vi spiste til dessert likevel :)

Skrevet

Så på profilen din at det blir litt langt for å komme innom! De er nok tørre før de kommer hjem til deg!!!!!! Men om ikke kunne jo det gått!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...