Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Noen som også har unger som er litt kalde av seg? Eventuelt hva man kan gjøre med det? Hun har jo klær på seg,og klorevotter på natta for at ikke all varmen skal bli borte fra hendene hennes.. Hun er bare 13 dager,men har vært sånn siden hun ble født..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hehe,ja tenk om vi ikke hadde tenkt det. Vi har jevnt mellom 23 og 25 grader inne gitt...
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Og når babyen likevel er kald, skjønner du ikke at du må øke varmen betrakteligere...? + varmere klær...?
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Babyen min har veldig kalde hender. det er vel egentlig ikke så mye å gjøre. Kan hjelpe å massere de litt forsiktig i tilfelle det er blodomløpet som er litt kronglete...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Mange babyer er kalde på hendene, det er vesla vår også. Det gjør ingenting, de merker visst ikke noe til det. Ikke noe å bekymre seg om :-)
blaastrek Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Hei! Det er visst ganske vanlig at babyer er kalde på hender og føtter. Om du lurer på om babyen er for varm eller for kald må du derfor kjenne i nakken... Tror du kan se bort fra svaret til "Ludderet" da det ikke er anbefalt å ha det for varmt på soverommet. Over 25 grader er ikke bra.. Vi har noen ganger brukt votter på jenta vår og prøver å legge armene hennes under dyna. Når hun får mat varmer jeg dem i hendene mine eller på kroppen min.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Problemet var vel ikke bare på soverommet da!
yret Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Det er veldig vanlig. Ingenting å bekymre seg for så lenge hun er god og varm i nakken.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Takk for beroligende ord! Hun er god og varm i nakken.. Skal jeg fortsette å sette på henne disse klorevottene om natten?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Lille luring er kald på hendene hele tiden nesten... Hun har alltid hendene over dynen om natten og er ganske kald om morgenen. Hun er derimot alltid god og varm på kroppen, og når hun er varm på hendene, er hun nesten svett i nakken. Så jeg lar de bare være, og styrer heller ikke med votter......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå