onam * mai 07 + september 08 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Da kommer jeg inn her igjen :-) Har en små på 8,5 mnd og er nå i 5. uke. :-)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 oj oj...gratulerer så mye!!! Det blir to tette det!!!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Ja, det blir to tette. Akkurat som vi ønska oss :-)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 bllir jo spennende. vi venter også to tette. feb 07 og så kommer nestemann i sept 08. Vi hadde også håpet på 2 tette. Blir nok mange utfordringer. Ammer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå