Plopp Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Är i vecka 36 och har under hela svangerskapet haft en väldigt lugn och stilla baby, Men nu,,,,, Nu är det så mycket liv att jag tror han skall hoppa ur magen snart. ;-) Märkligt tycker jag för överallt står det att runt v 36 så kommer man känna mindre liv vilket är helt vanligt! Alltså helt omvänt.. Flera som har det sånn?
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 dessverre er jeg en av de som har det motsatte av det du har... Veldig mye liv for så å bare kjenne at hun snur seg, bytter stilling..Ikke noe spes med spark kan jeg si...Blir jo overlykkelig med en gang det kommer et spark..hehe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Kommer vel helt an på hvordan barnet har lagt seg til. Om hun eller han ligger slik at de fortsatt får bra "fraspark" med armer og bein, kan det vel fort bli mye liv. Min har ligget med ryggen på venstre side i mange uker, slik at alle spark og dytt har kommet på høyre, mens ventre side har hatt full ro. Nå virker det som hun sparker oppover isteden. Så lenge du kjenner at det er bevegelse ville jeg tatt det helt med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå