Gå til innhold

p-pille og mens..


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå man tar siste pille på brettet hvor mange dager pleier det da å ta før mensen kommer????

 

tok siste pille på onsdag og fortsatt ingen mens.. trodde den ville vært her nå.. kjenner litt murring, men ingenting som skjer???

 

hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle vært på skravle.. jaja, legger den ut der også jeg ;)

Skrevet

Den skal vel komme rimelig fort.. er jo syv dager opphold også på nytt brett igjen så:S

Skrevet

Oi...

Jeg tar siste pilla på fredag og får mensen på søndag/mandag.

Kanskje ta en test?

Skrevet

Av og til blir det jo litt kluss med mensen når man går på pillen, men det virker jo som du har grunn til å være engstelig (eller glad?) for å være gravid? Har du tatt alle pillene som du skal så trenger du ikke å være redd for å være gravid. Det skal MYE til å bli gravid da. Og hvis du tenker mye på at du er gravid, så kan den jo iallefall henge seg opp!

Skrevet

Jeg har aldri kommet skikkelig i gang med de pillene, og kan ikke stort, men altså: Er det ikke egentlig bare en blødning en får i pillepausen, ikke mens? Begge deler er jo blødning, men i mens-tilfellet er det vel egget som blør ut... Som sagt, jeg har ikke helt peiling på det her, men det var det jeg fikk høre om de pillene jeg hadde i skapet, i alle fall. Og om det stemmer, så trenger det kanskje ikke bety at du er gravid om du ikke får blødning i pausen?

 

 

Men jaja. Du finner vel ut av et før eller seinere uansett :)

Skrevet

Hos meg tar det ca 4-5 dager før mensen kommer etter den siste pilla, da har jeg mensen i ca 2-3 dager.

Kommer ann på p pillene tror jeg, mye forskjellig i de og de funker på forskjellig måte:)

Skrevet

hos meg har det alltid tatt et par dager.. men ikke denne mnd :( eller denne perioden... sukk

Hadde mens, sist helg, til om med onsdag.. (midt i brettet) å nå har jeg begynt på de siste pillene (som er mens piller, eller bare sukkerpiller eller hva de nå heter) å nå får jeg jaggu meg mensen igjen... herregud... jeg hater det !!!!!

Skrevet

fortsatt ingen mens.. men vi har bestemt oss for å vente litt til før vi sjekker..

Skrevet

Man kan fint miste mensen helt uten at man er gravid når man bruker p-piller, det er jo ikke mensen som kommer uansett det er en kunstig blødning som de har laget til for at kvinnene ikke skulle savne mensen. P-pillene hemmer eggløsningen, så det er ikke noe egg som skal ut.

Skrevet

Men det har jo skjedd folk har blitt gravide på pilla før...

Nå er det snart en uke siden du skulle hatt mensen, syns du skal ta en test jeg. Iallefall ikke begynn på nytt pillebrett før du vet, det er ikke bra for fosteret at du tar piller...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...