Gå til innhold

Hva er d med disse blomstene fra Rema 1000????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nydelige store røde roser fredagen av sambo! Og i går merket jeg d første gang at de holder på å dø!!!! Allerede.Vi skråskjerte dem med en gang jeg hadde fått dem.og jeg bruker å ha varmt vann i vasen først og så etterfylle med kaldt.For d har jeg lest skal gjøres.

så jeg skjønner ikke hvorfor de skal dø allerede.

jeg har fått masse roser av sambo som han har kjøpt på rema før og alle dør like fort..

Noen som har opplevd d samme,eller er d noen som har peiling på hvorfor d skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 har nok ikke den største kompetansen på blomster. Tipper de har vært gammle eller har blitt dårlig i butikken,

Skrevet

ja,men de var jo så fine jo,så helt ferske ut.

Bedre å kjøpe blomster i blomsterbutikken ja.

Skrevet

er nok ikke den beste kvaliteten på disse blomstene,....blir fort stygge, der jeg jobba fikk vi levert blomster på tirsdager, så om man kjøper de på fredag er dejo ganske stygge da

Skrevet

skal ihvertfall spørre på Rema om når de får dem inn og hvor de får dem fra.Om de kanskje får gamle blomster fra blomsterbutikken kansje.D må de vel svare på vel,om de fikk dem gamle? Man må vel kunne få klage? Jeg har aldri gjort d før,gruer meg til d..

Skrevet

Kan godt hende de har blomstene stående på kjølerum sammen med for eksempel frukt. Da utsettes de for masse etylen. Det fører til at de kan se helt fine ut når de står i butikken, men etter en dag eller så i vanlig rumtemperatur visner de.

Skrevet

D er nok mest sannsynlig d som har skjedd ja..Dessuten står alle blomstene rett ved fruktene på butikken her også!

Skrevet

lang transport, dårlig kunnskap og oppbevaring er nok årsaken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...