Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Klarer man å gå når man har de første riene? Jeg har ganske harde murringer nå, men klarer så vidt å gå når det pågår. Men jeg ser sikkert ut som ei 90 år gammel dame, med rumpa rett ut.. er 6 dager siden jeg hadde termin... takker for svar! :-)
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Dette er individuellt. Noen har sterkere rier enn andre. Hvis du knapt klarer å gå når riene pågår nå, så vil jeg si at de er relativt sterke allerede. De første riene mine kjentes knapt forrige gange, men utviklet seg hele tiden. Men ser nå at du kaller det for murringer...? Mener du ikke rier?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Kalte det for murringer siden jeg ikke veit om det er rier... hehe.. førstegangs og helt grønn.. ;-) Men jeg har ikke hatt sånne mensmurringer som andre snakker om her.. håper selvfølgelig det er rier det er snakk om.. kommer sammen med den harde magen, men det kan jo bare være litt vondere kynnere oxo.. Analyserer jo alt som skjer med kroppen nå om dagen..begynner å bli litt utålmodig...
Gjest mphs Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg klarte å gå sakte i begynelsen men ikke når de ble sterkere.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Flere? Og kan noen av riene være svakere enn andre? HI
Mone snart3barnsmor Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 jeg sier bare.... DU VET NÅR FØDSELEN ER I GANG.... LOVER!!!:-) lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Mens riene holder på tviler jeg på at det frister å gå - jeg likte best å stå litt fremoverlent over f.eks. kjøkkenbenken, eller i en vinduskarm.... men mellom riene klarer man å gå. Men kanskje det er på veil til å ta seg opp hos deg! Det blir nok en spennende kveld - lykke til!
lilleluna7 Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Ja, jeg gikk helt til pressriene var godt i gang, og fødte deretter stående på kne. Brukte tyngdekraften for det den var verd :-) Orker jo ikke ligge å føde. Man presser jo mot tyngdekraften da jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå