Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere tran til babyene deres, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han har fått fra han var 6uker.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Nei, ikke tran. Fikk høre på helstekosten at det ikke var anbefalt lenger. Er visst ikke rent nok?? Helsestasjonen anbefaler dette og broren på 10 år fikk det.

Jeg gir eskimo flytende i stedet etter råd fra helsekosten.

Skrevet

gir D vitamin dråper for synes så synd på ho for ho bare brakk seg av tran :-/

Skrevet

Jeg gir Eskimo3 kids men det er pga at lillegutt bare spytter ut tranen, jeg hadde helst ville gitt tran men jeg får det absolutt ikke i ham, og da er Eskimo3 kids et godt alternativ.

Helsekosten har vel ikke lov til å uttale seg om tran, de har jo ingen utdannelse innen dette. Tran er det beste, det er det helsestasjonen og legen anbefaler!

Skrevet

Vel nå er jeg i den tro at rene naturpreparater fra helsekost er sunnere enn kjemisk fremstilt midler fra legemiddelindustrien. Så leger og helsestasjonen har ikke alltid rett...Mye man kan stille spørsmålstegn ved...

Tran er heldigvis "rent". Debatten omkring tran var fordi hygienen etter tapping ikke var særlig god. Det er mange år siden tran var tran for å si det sånn!

Skrevet

Snuppa her fikk tran siden hun var 4 uker, og da vi brukte opp hel flaske ( fikk gratis fra HS ) da kjøpte vi eskimo-3 og det skal vi fortsette med .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...