Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 hei! Har kjøpt meg disse bringebærkapslene,men jeg har et dumt problem.Jeg klarer ikke svelge de.Har veldig problemer med å svelge så store tabletter:/ uff hehe. Prøvde å få tak i bringebærblad-te men ingen av helsekostbutikkene her hadde det. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Går det forresten ann å ta pulveret som er inni kapslene i vann istedet?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 det lurer jeg på og..hvor man kan få tak i teen?
Hilde :) Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 http://mammaogmeg.no/index.php?cPath=30 her selger dei bringebærblad te
nøffemamma Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Sunkost selger også bringebærblad te. Jeg har også problemer med de store kapslene, men dama på helsekosten sa at du kan ha de i vanlig te feks......Bare husk å røre, hvis ikke ligger alt igjen på bunnen til slutt...) Jeg foretrekker hvertfall teen, men man skal drikke tre fire kopper om dagen en mnd før fødsel, så rekker jeg ikke det, tar jeg en kapsel i hver gang i stedet for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå