Fullrulle86 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 lurer på hva en trenger.. hva er det en bruker til gulpekluter? er det gaz eller flanell? å hva bør bebien sove med under hodet, flanell eller gaz???
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker gaskluter til gulp og vask (til vask de små da og ikke de lange=o) ) Flanell bruker jeg under hodet i senga og i vogna...=o)
It's all about me Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg bruker gas til vask når de er nyfødte. Frote til bading og og ansiktsvaks når de begynner å spise grøt og vanlig mat. Flanell til gulpeklut og til å legge under hodet.
Gjest mphs Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Gass bleier til gulp, gass kluter med forskjellig farve rundt kanten til vask, en farve til annsikt/kropp og en til rompen. Flanellsbleiene under hodet og under ungen på stellebordet. Dette brukte vi til første og skal bruke til neste.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 hva er forskjellen på gas- og flanellkluter?
Sunniva78 har to små Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Jeg skal bruke sånne små gaskluter med forskjellig farge rundt kanten, til kropps- og rumpevask. De er kjøpt på Princess. Til å ha under hodet og som gulpekluter har jeg kjøpt flanellskluter, de er jo sååå mye mykere enn gasklutene...
Gjest mphs Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Ja flanell er mykere , men gass suger bedre veske.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Ja, mulig det. Må vel bare prøve seg fram:-)
Gjest mphs Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Ja:o) Det er jo forskjellig hva vi liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå