Gå til innhold

Dette MÅ dere lese jenter!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som har vært masse på siden, men som ikke har lagt inn så mange innlegg, følte allikevel at jeg måtte det denne gangen.

 

Jeg har vært prøver siden Mai 07 og hatt lange lange sykluser på 35-45 dager. Har i perioder vært kjempe sint og ¨lei meg og selvfølgelig redd for at noe har vært galt. Jeg har hatt endel cyster og klamydia i ung alder og var kjempe redd for at noe har vært galt som følge av dette. Jeg er en av de som leter etter symptomer hver måned og tror jeg har vært gravid hver eneste gang... hehe... Denne måneden har allikevel ting vært annerledes... Symptomene har ikke vært sånn klassiske, men har hatt:

*sterk halsbrann etter inntak av kaffe

*plutselig metthetsfølelse, ikke sånn vanlig, men sånn helt sinnsykt mett etter bare noen biter.. sånn at jg hadde lyst til å kaste opp...

*Stikkinger innimellom i pupper og livmora...

*Litt vondt innimellom, har trodd at mensen kom hver time (mensensmerter, men takvis/periodevis).

*og følelsen av at noe var annerledes.

Tors 24 jan fikk jeg en liten blødning der jeg skulle hatt mensen etter vanlig 28 syklus, var bittelitt blod etter toalettbesøk og etter sex... Etter dette ingen ting... På mandag tok jeg en billigtest som var neg... kastet den, men gal som jeg var tok jeg den opp... og da kunne jeg skimte en helt sinnsykt svaaaaaaaak strek... Tok en CB dagen etter som også var neg.. etter en stund kom det en syltynn strek opp ikke tjukk som den skal være, men tynn... På fredag tok jeg en QR hvor jeg så en skyggestrek og en CB digital som det sto ikke gravid på... hadde allikevel trua så da tok jeg en ny CB i dag.. og den var POSITIV!!!!!!!!!!! Et fint blått kryss!!! Litt svakt, men det er der!!

 

Så jenter tro på magefølelsen, den har oftest rett.. hver mnd har jeg håpet at jeg har vært gravid, men magefølelsen har sagt at jeg ikke var det (innerst inne visst at jeg ikke var det)... denne mnd visste jeg at noe var annerledes... Og en ting til.. Festeblødning er ingen myte!!! Det hadde jeg!!!

Og svaaaaaaake tester/skyggestreker kan være positive og CB digital an vise ikke gravid 2 dager før positiv test!!!! Så alle dere jenter med lange sykluser, plutselig sitter den. Hadde ikke pliktsex denne mnd... VI koste oss og hadde sex når vi ville... Sikkert litt flaks, men allikevel gøy!!! Håper spiren sitter og at jeg blir mamma for første gang i oktober!! Lykke til Jenter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!! Gratulerer så mye :-D Skal teste i morgen jeg, men magefølelsen sier ikke at jeg er gravid :-S for fikk det jeg trodde var en veldig "lett" mens...

 

Lykke til videre da :-D

Skrevet

Å dette ble jeg glad av å lese! =D

Gratulere, du er heldig!=D

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille spira i magen din!!!

Skrevet

Tusen takk jenter, og til nonnings: den såkalte festeblødningen jeg hadde.. jeg hadde endel blod.. etter sex sa samboeren min at ojjj nå har du fått skikkelig mensen. var blod over hele han og jeg trodde mensen hadde kommet til riktig tid endelig, men forskjellen var at jeg ikke hadde mensensmerter.. de kom ikke før denne uka.. så det er jo håp..

;) ;)

 

Glemte forresten å si istad at jeg har skikkelig masse utflod og endel humørsvingninger... blir rasende og lei meg omhverandre og jeg er stort sett alltid glad og fornøyd! Det var faktisk sånn jeg skjønte at jeg var gravid.. på humøret!! Merkelig hvordan kroppen fungerer!

Skrevet

Hmm. spennende altså :-D Jeg hadde ikke smerter heller..bare såvidt små murringer (og det har jeg fortsatt). Også pleier jeg å ha 39 dagers syklus, men den ble plutselig 30 dager :-S Har ellers masse symptomer og noen av de du nevner:

humøret spesiellt - pleier å å bli kalt den lille solstrålen, men i det siste har jeg vært skikkelig gretten og humørsvingninger til de grader..

Rar matlyst - også sånn at jeg blir plutselig ekstremt mett og nesten kvalm.

Utflod, pleier igrunn sjelden å ha mye av det..

Uren hud (som jeg ikke har hatt på mange år!)

Av og til litt øm i brystene (det kommer i bølger)

Hard mage og luft i magen om hverandre

Hodepine..

Ja kan sikkert fortsette i evigheter :-P

Skrevet

Ja dette hørtes jo veldig lovende ut da nonnings.. Jeg håper virkelig den sitter hos deg nå!! Veit hvordan det er å håpe hver syklus.. var så forbanna i perioder at jeg holdt på å klikke.. Jeg har også mye luftsmerter og har mage, men dette er vanlig for meg.. har irritert tarm som innebærer mye magetrøbbel.. Er ikke noe spesielt øm i puppene, men litt ømme brystvorter... ;) også har jeg de stikkingene alle prater om her inne som jeg ikke har hatt før denne gangen når jeg blei gravid!! :)

Skrevet

Tusen takk Lindus85 :-D

Håper fortsatt, men er så innstillt på en ny pp uansett at jeg tror ikke jeg blir veeeldig skuffet hvis den er negativ (bare bittelitt :-P)

Det er de stikkningene som gjør at jeg fortsatt håper..for de har jeg bare hatt de to andre gangene jeg ble gravid.. =) men vi får se i morgen!

 

Masse lykke til videre! Håper du får et supert problemfritt svangerskap!!

Skrevet

Hmmm spennende å lese:)

 

Jeg har også testet litt denne pp. har tatt et par billigtester. kom bare en strek til å begynne med , men etter noen timer i søppla( måtte jo ta den opp igjen og se:)) så var det en veeeldig svak strek der.. i dag, dagen før ikm har jeg tatt en vanlig cb test(ikke med morgenurin), og den er svak positiv... Ser det er en klar tykk strek der, men er utrolig svak i farge... huff blir gal av dette. Jeg har også på følelsen av at det er et eller anna anderledes denne pp. Vonde pupper og kvalm. Kan jo nesten ikke spise mat som jeg ellers er veldig glad i uten å bryte meg, har også kastet opp:(..... Tester på nytt i morra, så får vi se:)

 

Lykke til med svangerskapet HI. Du har masse å glede deg til, og lykke til alle som har svake tester. Vi krysser fingrene for at de blir klare og sterke!!!

 

Klem

Skrevet

Gratulerer såå mye!!:) Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet!

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE!!!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Hei Lindus:)

Dette ble jeg virkelig glad for å lese!!Snufs..;)Rørende.

Gratulerer så mye!!!!!:)

Håper vi andre er like heldige snart.

Skrevet

Grattis til dere med pos strek!

 

Kjenner meg sånn igjen i det med symptomer. Føler meg helt forsyrret noen ganger; sulten,småkvalm, oppblåst, murringer i mage og bryst, vanvittige humørsvingninger... Av og til kjenner jeg at magefølelsen sier at det er en ny spire der, men andre ganger er jeg helt sikker på at det er ønsketenkning. Tror at symptomene kan komme av SAen i desember. Skal prøve å være flink - vente med test til dagen etter IKM...

 

Tvi-tvi med spirene!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Håper spiren din klorer seg fast!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Ekstra koselig å lese siden jeg også har lange sykluser, det gjør alltid godt å lese om andre som har det som blir gravide. Kos deg masse med graviditeten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...