Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Har nettopp begynt med middag til lillegutt. Kokte poteter og gullerot her om dagen og blandet i litt mme. Frøs ned noe, men i dag syntes jeg det ble litt sånn klompete (det som hadde vært frosset). Hvordan gjør dere det???
ninsoer Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 jeg bare varmer d godt.. så blir d vanlig konsistens.. jeg bruker Potet, Gullerot, Blomkål og kålrabi(bare litt) d er de faste ingrediensene.. så har jeg kjøttkake eller kjøttboller eller lignende.. alt etter som hva vi ha hatt til middag den dagen eller dagen før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå