selfangerkjerringa Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Blir det no jakt på deg for tida? Mannen min spør faktisk etter deg av og til når jeg er på dib hihi...
Gjest irismor Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Kult =) Nei ikke noe jakt på meg enda. Gubben har vært på harejakt i helga. Jeg har desverre jobbet. Men du kan fortelle ham at vi har fått skytebane i stua gjennom gangen og til kjøkkenet. Der står det en elektroniskskive =)) Så nå trener vi luftpistol hjemme.
selfangerkjerringa Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Du kødder... han kommer til å le seg ihjel når jeg sier det Dårlig med jakt på tida for han også, men han har i hvert fall fått innvilga tillatelsen for sel denne sesongen Så når været tar seg opp litt så er det ut i båten og skyte sel.
Gjest irismor Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Sel.... Bruker dere den til mat eller er det for å få ned stammen? Hadde vært interesant å vært med på en gang. Men vi får vel nøye oss med hvalsafari til sommeren =) Skal en tur til Svolvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå