danieI Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 liker: vaskemaskin og tørketrommel god kompis som drar på 7eleven for meg fineste kjærsten som jeg er så gla i og sånn stine som ikke har pjuka på over 12 timer stine som sover mobilen min at det er kaldt så snøen holder seg liker mindre: at super snø-søndag tilbringes inne fulle møkkagutter som prøver å sjekke opp dama mi og ikke skjønner helt hva nei betyr
Dronningen! Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Nå skvatt jeg nesten.... likerliste?? Snøen var morsom i dag, akt og grillet tacowraps sammen med gode naboer. God bedring til Stine.
danieI Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 det jeg liker mindre er jo hat, jeg hater også, så ingen grunn til engstelse :-)
Patetica fåkksi Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Liker ikke at kaktusen min ikke vokser kjempefort og lager et digert kratt ute! Liker at den er fin likevel.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Liker: - å se at vekta mi går ned: ) - at det er relativt ryddig i huset - at det er unge mødre, og åndenes makt i kveld Liker mindre: At jeg har så matsug.... Angst
Dronningen! Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Ingen engstelse her, hyggelig med likerlister:o)
prekæs Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 I dag liker jeg: At mine menn er på plass hjemme igjen At min yngstemann er besteforeldreforklart geni At jeg er enig med besteforeldrene og så liker jeg muligens kamskjell I dag liker jeg ikke: At snøen som lå så nydelig klokka 07 var forandret til et sørpehelvete 10.30 At min yngstemann slapp å bruke rattkjelken jeg lovte han kl 7 Svinesundhandel
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 jeg liker liker-liste...
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Liker: Fri i morgen Ryddig hjem 20 marlboro light Herregud for en pessemist jeg er.. De 3 tingene har jeg brukt 3 min. å gruble på. Like mindre: En mann som ikke har hammer når vi resier opp til huset med syk unge for å henge opp bilder og gardiner. Grrr.. TUSJ på veggene Syk unge Støl etter håndballkampen i går Tapet i går Kan ikke huske sist jeg har tatt en øl
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Liker: At typen er ute og kjøper cola til meg! At mamma snart kommer med middag og fastelavensboller. At gullungen er så utrolig søt i rød selebukse! At jeg skal se Farmen i reprise på web-tv nå... At typen har fått ny jobb der han tjener mye mer og han skal kjøpe ny deilig stor rammemadrass :-) Liker ikke: SNØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dårlig føre! At jeg egentlig burde la være å spise boller og drikke brus. At typen skal på jobb i morgen og gullungen har begynt med å være lys våken fra 12-4 om natten... At NAV ikke har fått kontonr mitt, derfor kommer barnetrygden (dobbel) på utbetalingskort, og jeg må i banken i morgen får å få de ut. At jeg ikke tør å kjøre på snøføre (hvis det er det i morgen) med gullet fordi jeg har angst for å kjøre av veien!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 liker Snø God middag den snille mannen min barna sjokoladekake
Dronningen! Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Luten... Hva var det du hatet igjen? )
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 Hehe... lett omskrevet: Monopolkapitalistiske seindrektige nek i bokbransjen som er mer opptatt av lekre utstillinger av blomstrete notatblokker og matchende penner til studenter med mer penger enn de har godt av, enn de er av å faktisk tilby faglitteraturen til en pris som ikke får Amazon.com til å pisse på seg av latter. "Og hvorfor ikke handle på Amazon da, når du er så misfornøyd"-forslag kommer til å møtes med hånlatter og dødsstraff, da de er eneforhandlere av egenprodusert møl prisa høyere enn musa mi (sier ikke lite) men likevel greier å ikke skaffe det til tid.
M by M Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 Liker: Blid og glad unge som spiste opp hele middagen sin i dag Bamsemums etter at barn har lagt seg Liker mindre: At bussen går før tida-rett foran nesa på meg..når jeg skulle hjem fra nattevakt At taxi er dyrere enn buss At bilen min er i Sverige og ikke her Alt for mye å gjøre på jobben for tida Mangel på problemløsende tankegang fra kolleger og sjef
Dronningen! Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 Regnet med at det var noe slikt noe ja... Det at de har enerett på bøkene og ikke klarer å levere de til avtalt tid/skolestart sier meg at det bør bli litt krig om produskjonen. Jeg er helt sikker på at musa de er like mye verdt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå