Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 har alltid hatt mye hår langs bikinistripen og inne i rumpeballene...det er ikke fint, men har jo fjernet det før. nå er det verre pga magen og jeg skal prøve å barbere meg regelmessig frem til fødselen...men er det veldig uvanlig at damer er så hårete nedentil? og vil dem se rart på meg på føden pga evt hår i rumpa?
nr 4 er her<3 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 nei tror nok de på føden har sett d meste så d hadde jg ikke vært redd for hvertfall=) ikke lett å få barbert seg nedentil d er hvertfall helt sikkert hehe..
kokosyklus Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Nei, de ser ikke rart på deg!! Jeg jobber som sykepleier på en vanlig avdeling og man er på en måte vant til å se alt mulig. Dessuten er det en jobbsituasjon og jordmoren tenker ikke på å fokusere på detaljene i underlivet ditt uansett. Det er ikke noe de diskuterer på vaktrommet. Det regnes som helt vanlig både det ene og det andre:) Kan allikevel godt forstå deg da, jeg er selv redd for at det skal komme avføring under pressriene. Enda jeg selv vet at jeg ikke ville reagert på det hvis jeg var "på andre siden"
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Ja, er helt vanlig med mye hår nedentil. Desverre for oss, men fint å vite at man ikke er alene:) Tror jormødrene og legene har sett alt, og at de ikke kunne brydd seg mindre. Har selv jobbet innenfor pleieomsorgen, og man bryr seg ikke om hvordan menneskene ser ut fysisk, så tror du kan slappe helt av med tanke på det!
72moddelen og tulla Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Er selv i uke 32, prøvde å barbere meg her forleden, men måtte bare gi opp, magen i veien og skikkelig ubehagelig å bøye seg i mage. Fikk klippet litt av håra så de ikke blir så lange, men barbering blir nokk det ikke noe av før etter fødselen. )
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Sett dere på huk mens dere skrever, som også er en fødestilling har jeg sett..Da skal dere komme til med høvelen! Trenger jo ikke å ta alt heller da, men evt. d i rumpa eller hvor dere nå synes det er værst å ha det..
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Prøvde meg på en liten shaving her om dagen...Gav opp..hehe.. Så hvis babyen finner veien ut så skal jeg bli mektig imponert...Shavet meg ikke under forrige svangerskap heller...Tør rett og slett ikke gå ned dit uten å se...Synes det blir litt skummelt. For når du først skjærer deg så blør du jo som en gris...kan jo ikke akkurat sette på et plaster der heller da...hehehe... Nei, her får det vokse fritt vilt...=o) Så får jeg gjøre meg "pen" noen mnd etter fødsel...=o)
Phantom´ Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Her trår mannen hjelpende til innimellom. Ser ut til at han synes det er en OK jobb...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 har en hjelpende mann her og... men barberer ikke nå lengre... bare trimmer litt
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Mye hår her og, og var veldig opptatt av dette sist.Men nå med 2 mann, driter eg litt i det.Når eg lå der å fødte var korleis underlivet tok seg ut d siste eg tenkte på.Og tviler på jordmor bryr seg om det,hun er nok mest opptatt av hullet, der hode kommer ut:).... Trim litt meg klippemaskin, ikke så lett å skjere seg da.Glattbarbert er ikke bra heller, lett at det kan sette seg infeksjon i hårposene når håret skal ut igjenn.Trim litt du el la det vere.Hår er mer vanlig enn 1 trur.
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Hadde selv gitt opp for maaaaange uker siden, har jo en diiiiger mage iveien! Men her om dagen fikk jeg et skikkelig pleie-meg-selv-kick! Tok ansiktsmaske, hårkur, nappa øyenbryn +++ ... Stod lenge og grublet om jeg skulle hive meg ut i det, og shave alt som jeg pleide å gjøre før... FY FADER!! Angret nesten med en gang! Skjærte meg noe så sinnsykt flere steder, pluss at jeg måtte tilkalle sambo for hjelp fordi jeg ikke kom til et par steder.... Men er glad for at jeg har gjort det, selv om jeg holdt på å omskjære meg selv! Føler meg mye freshere... Men skjønner dere som lar det gro, for det var ikke lett og IKKE godt!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå