Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke til IKM, 8. feb.

Til nå har jeg hatt et press rundt livmora, ca 3 dager.

og i dag har jeg såre brystvorter. er dette symptomer som er vanlig å få så tidlig? er så veldig nysgjerrig!

håper på svar fra noen med lignende symptomer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hellu! hadde nesten ingen symptomer jeg. kun kviser og litt sånn. men er i uke 8 nå og merker ikke det store hehe.. men har du testa deg da?=)

Skrevet

Jeg opplevde såre/ømme bryster kun 4-5 dager etter eggløsning og mine antagelser var rett: Jeg var gravid:) Men overrasket over hvor raskt jeg merket det med brystene, det var aller første tegn. Merket det også under trening at det var ubehagelig å hoppe... I tillegg ble det ubehagelig å ligge på magen...

Skrevet

Ja, det var liksom det jeg håpte da:)

jeg testet meg, men var negativ. er fortsatt tidlig å teste da, iom at ikm ikke er før om en uke:)

Håper veldig at jeg er gravid. er i 1. pp, men iom at sambo drar på sjøen i morgen, går vi liksom glipp av en pp. :/

Skrevet

Ja, det var nok litt tidlig:o) Test gjerne samme dag eller dagen før mensen skal komme, så er det nok større sannsynelighet for at den slår ut positivt:o) Jeg testet første gang 5 dager etter mensen skulle vært kommet og fikk positivt med en gang:o) Kryss fingrene for deg og samboeren din!!

Skrevet

min slo ikke ut før 4 uker etter IKM;) så det er alltid håp;)

Skrevet

takk takk:)

gleder meg til å ta test. selv om at den blir neg, vet jeg at den kan bli positiv etter noen uker visst jeg fortsatt føler meg gravid:)

Skrevet

Hei. Testet positivt i dag jeg. Er på dag 31, men har 32 dagers syklus, så er et par dager til IKM.

Skrevet

gratulerer "maiblomst og oktoberspire"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...