kei80 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Husker lite fra forrige svangerskap,leeenge sia Har smerter i korsrygg som er verkende og mensenmurringer og lett hodepine..Hadde EL fredag og håper virkelig CB er posetiv 14.2 :)Vet det er tillig med merkbare symptomer,bare lurer på erfaringer!
våken_om_natta Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har ingen erfaring med tidlige symptomer da jeg var 8-9 uker på vei før jeg merka noe forrige gang. Men om du hadde el på fredag, er det jo ennå nesten en uke til egget fester seg. Så jeg lurer på om noen vet hva som gir symptomene. Trodde de skyltes hcg, men det produseres vel ikke før egget er festa, eller...? Jeg bare spør jeg altså. Vet at andre har hatt tidlige symptomer også.
kei80 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 ja det kan du si!lurer selv jeg..tydelig hvor lite jeg egentlig vet..
Underveis --> Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Har IKM samtidig som deg og dersom jeg har en normal syklus skulle jeg da hatt el på fredag. Nå reiste Sambo fredag morgen, så sansynligheten for at jeg har blitt gravid er nok ganske liten. Jeg kjenner det også som om jeg skal få mensen hvert øyeblikk, stikker av og til i livmora og i går hadde jeg også lett hodepine. Personlig, for å være realistisk, så tror jeg at grunnen til at jeg kjenner alt dette er at jeg rett og slett kjenner etter ;-) Tror jeg jammen skal ta med meg spørsmålet inn på tråden for oss med IKM rundt den 15. Kanskje det er flere som føler seg litt overfølsomme der inne ;-)
kei80 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 ikke dumt!Synes det er intressant å høre hvertfall!Det var bare flaks at jeg teste meg tillig fredag morgen og fikk huka tak i min sambo før han skulle på jobb! Hadde ikke regna med EL før imorgen,så nå angrer jeg ikke på mitt forbruk av El test! Men siden vi ikke har hat sex på en mnd er det vel begrensa hvor store sjangser vi har i denne pp.Men krysser frem til det motsatte er bevist
Underveis --> Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Dersom du hadde el på fredag, og hadde sex samme dag, så skal det jo faktisk være gode sjanser for å få det til. Kan jo knapt times bedre! Jeg for min del håper på usedvanlig gode overlvevelsesvilkår for småsoldatene, samt at de tilhører marinen og ikke hæren ;-)
kei80 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2008 Håper du har rett der! Krysser for oss begge! Spent på test resultater i uke 7! Er jo en haug med ikm ser det ut til!!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Hei=) Jeg kjente tidlig symtomer forrige svangerskap.. da fikk jeg vondt i magen, ømme pupper og svimmelhet ca 3 dager etter EL. Det samme er nå.. jeg har hatt noen dager nå med stikkinger og vondt i magen... ømme pupper(på siden) har jeg nå i dag... har vært småkvalm i hele dag ... Men om jeg er gravid det vet jeg jo ikke enda.. Kan være innbilning,men håper såklart at jeg har en spire Blir spennende !
kei80 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2008 Flere å krysse for Når skal du teste?
storebror og junibaby=) Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 men var el testen pos på fredag??
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Tenker å ta en test den 10.
kei80 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2008 min var posetiv fredag! tester den 14 feb
temine Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde el 27. januar. I dag har jeg hatt stikkinger i magen, nesten som senestrekk innimellom...men det kan jo være hva som helst da. Uansett, skal krysse fingrene for oss alle:)
storebror og junibaby=) Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 men hvis du testet pos på fredag hadde du antakelig ikke El føre lørdag eller søndag. Så var nok mest sannsynlig det du kjente da. for el tesetn slår ut ca 12-36 timer føre EL. Ikke for å ta gleden i fra deg. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå