Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å går over i min 16pp,skjønne itj koffor man ska vær så uheli å mist!

d gjør så ufatteli vondt,har mæst løst te å hyl ut men kan itj gjør d heller:(

snufs:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakka med lege?. Det må jo være noe galt som du kanskje kan få hjelp for. Er vel ikke vanlig å miste så mange ganger?

Skrevet

kjære deg, så vondt for deg, bare skrik ut du, det mener jegdu har jammen rett til...

skal tenke på deg og gi deg masse positiv energi, så skal du se spiren sitter neste gang!!!

Skrevet

Uff...livet er urettferdig mange ganger.Har bare lyst til å sende deg en tanke og en klem! føler smerten din.

Håper virkelig den sitter igjen veldig snart og at alt går som det skal!

Skrevet

Veldig trist å høre. Og du har all grunn til å skrike!!!!!! Håper virkelig det klaffer for dere snart igjen og at spiren klorer seg fast neste gang :-)

 

Trøsteklem fra

Skrevet

tusn takk for gode ord damer=)

treng d no,alt e bare dritt!

hoff,man må få hjelp snart når man miste hver gang:(

ska snakk me legen min når han har kømme tebake fra danmark,men vet jo itj når han kjæm tebake engang:(

 

tusen takk for gode tanka å klæmma=)

håpe at spira sitt neste gang ja,klare itj å mist nå mer no....da går æ på veggen tru æ,d slit sånn både psykisk å fysisk...

 

hoff å hoff:(

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...