Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 å går over i min 16pp,skjønne itj koffor man ska vær så uheli å mist! d gjør så ufatteli vondt,har mæst løst te å hyl ut men kan itj gjør d heller:( snufs:(
våken_om_natta Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Har du snakka med lege?. Det må jo være noe galt som du kanskje kan få hjelp for. Er vel ikke vanlig å miste så mange ganger?
monca*84*j12 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 kjære deg, så vondt for deg, bare skrik ut du, det mener jegdu har jammen rett til... skal tenke på deg og gi deg masse positiv energi, så skal du se spiren sitter neste gang!!!
kei80 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Uff...livet er urettferdig mange ganger.Har bare lyst til å sende deg en tanke og en klem! føler smerten din. Håper virkelig den sitter igjen veldig snart og at alt går som det skal!
*tornerose* Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Veldig trist å høre. Og du har all grunn til å skrike!!!!!! Håper virkelig det klaffer for dere snart igjen og at spiren klorer seg fast neste gang :-) Trøsteklem fra
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 tusn takk for gode ord damer=) treng d no,alt e bare dritt! hoff,man må få hjelp snart når man miste hver gang:( ska snakk me legen min når han har kømme tebake fra danmark,men vet jo itj når han kjæm tebake engang:( tusen takk for gode tanka å klæmma=) håpe at spira sitt neste gang ja,klare itj å mist nå mer no....da går æ på veggen tru æ,d slit sånn både psykisk å fysisk... hoff å hoff:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå