Gå til innhold

Klarsynten


anni69

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Lurer på om vi blir gift noen gang? Og hvordan går det med økonomien? Har tenkt å gå ned i stilling. Og går det fortsatt fint med jentene våres.

 

Jeg 040869

Han 240171

Jente 1 200902

Jente 2 090607

 

På førehand Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Han som holder igjen eller? Får litt sånn motvilje fra hans side.. at han ikke vet om han vil gjifte seg på en måte... Du vil, ikke sant??

 

Jeg ser at dere har mye godt sammen. Og at han ikke trenger å gifte seg for å ha det godt med deg;);) Det er positivt;) Er veldig usikker på om dere blir gift jeg altså... men det skal du ikke være lei deg for! Får opp så mange følelser rundt dette... hm...Har 1 av dere vært gift før?

 

Barna: får opp at den førstefødte blir skoleflink og arbeidssom. Og at den andre blir litt mer slapp..hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Tusen takk for svar. Neida det er ingen must å gifte seg, i tilfelle bare i hennhold til barna. Ingen av oss har vært gift før, så det hadde vært kjekt for festen sin skyld. Hadde jo blitt litt gammel brud.Hehe. Lurer litt på økonomien og, da jeg er tenkt å gå ned i stilling etter permisjon. Om det går økonomisk el må jeg ut i 80%igjen.

Er vel jeg som er økonomisk av oss, Han sløser så mye peng på poker og pengespill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...