Gå til innhold

Kokosboller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg spist en pakke kokosboller (4 stk) på rappen... Mmm-mm... Var bare så innmari godt!! Er det greit fordi jeg er gravid? Hvordan tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg også slukt i meg, gravid eller ikke :-P Det er jo sååå godt!! Lov å unne seg noe godt, det er helg ;)

Skrevet

Mmmmmmmmmmmm, faa dem ned sier jeg! Det er fastelaven er det ikke? Hoeres helt deilig ut....

Skrevet

ingen problemer med en 6pk sånne kokostopper jeg lenger as, så vet hvordan det der er. men jeg mååå ha de 6pakkene jeg da :P er aller aller bestest for tia *ler* som en 14is vettu.

Skrevet

Hei..

Virker som om mange her bruker graviditeten som en unnskyldning for å spise snop.. og det er jo faktisk ganske dumt å stappe i seg søtsaker, og tro det er greit fordi man er gravid. Barnet har ikke noe godt av å få i seg for mye sukker. Prøv å spis mye frukt heller da, se om fruktsukkeret kompenserer for det usunne raffinerte sukkeret du har i deg

Skrevet

Jeg har spist en HAUG med fastelavens boller med MASSE vaniljekrem. Idag skal jeg kose meg, og ikke gå rundt å tenke på at ungen får i seg en bitteliten mengde med sukker.

Skrevet

Er det slike "vanlige" boller med vaniljekrem og kokos på?

Eller mener du slike sjokoladeboller med skum inni og kokos utenpå?

Det fikk iallefall jeg lyst på. mmmm. slike sjokoladeboller har jeg ikke spist siden jeg ble gravid tror jeg. Er i uke 24 nå. De kan vel spises en gang iblant?

Har ellers vært utrolig flink til å spise sunt hittil i svangerskapet. Drikker mye vann og spiser litt grønnsaker. Skal bli flinkere til å spise frukt, håper jeg.

Har ikke dårlig samvittighet om jeg spiser littegranne søtsaker av og til. Jeg føler selv at jeg klarer å begrense meg.

Har bakt seks vanlige boller og seks skolebrød i dag. Har spist to skolebrød allerede, og muligens blir det fylte boller med krem og syltetøy til kaffen.

Er bare fastelaven en gang i året:)

Skrevet

Visste dere at man kan spise 8 kokosboller og få i seg det samme som man får i seg av ETT wienerbrød?? Hurra for kokosboller!:)hehe..skal nevnes at det er endel sukker i de da, men...det gjø'kke noe en gang i blant!;)

Skrevet

Tror ikke noen bruker svangerskapet til aa lulle seg inn i at man kan spise alt mulig lenger, vi er klokere enn det i vaare dager....

Men at man skal kose seg ordentlig de faa gangene man har lyst til aa endevende en pakke kokosboller, den stoetter jeg veldig! Derfor sier jeg igjen: faa dem ned, saa fort som mulig, hehe.... Her jeg bor, finnes ikke kvalitetssoetsaker i det hele tatt, saa jeg hadde glatt spedd paa fisk- kylling og groentkostholdet mitt med en pakke kokosboller i dag ja, nam nam....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...