Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 ... vil du ha sex? Hvis du fikk bestemme selv? Hvor ofte tror du de fleste andre kvinner vil ha det? Og hvor ofte tror du de fleste andre menn vil? Jeg er litt nysgjerrig på hva som kan regnes som gjennomsnittlig...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 vil ha sex en gang i uka ca... mannen kunne hatt hver dag. så det blir 2-4 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jeg vil helst ha sex 3-4 ganger i uka, det stemmer ganske godt med mannen, tror jeg. Han kunne sikkert tatt seg en håndjager hver dag, men tror han syns det er litt "ork" å ha sex hver dag.
MissBenz Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Har sex hver dag fordi både jeg og min kjære vil det. Men de fleste tror jeg vil ha bare et par ganger i uka. Menn vil oftere, gjerne hver dag.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Vi har sex en gang i uken, mannen vil oftere (gjerne hver dag eller annen hver) jeg syns det er greit med en gang i uken, kunne også hatt enda sjeldnere. Før jeg ble gravid var sexlysten min høyere, men så ble det bare stopp...desverre.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Vi har sex en eller 2 ganger i uka. Vi har sex når jeg vil ha det, mannen min kunne sikkert med glede ha sex hver dag. Og tidligere i forholdet hendte det at jeg presset meg selv til å ha sex når jeg egentlig ikke ville. Men mannen min vil ikke at jeg skal gjøre det, han ble irritert når han fant ut at jeg hadde gjort det. Sånn det er nå så er det noen ganger han som tar iniativ men han foretrekker at jeg gjør det. For da vet han at jeg virkelig vil. Hender at vi "koser" masse da uten å faktisk ha samleie. da avslutter han på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Jeg kunne vel tenkt meg en 3-4 ganger i uka, men så har vi bare vært sammen i et drøyt år, også. Jeg er litt nysgjerrig på dette for jeg snakka med ei jente som sa at typen var svært lite fysisk av seg og max ville ha sex to ganger i uka. Helt fra de var nyforelska, faktisk. Hun følte seg litt snytt, rett og slett, og lurte på om det var normalt... Alt er jo normalt, mener jeg, men det er litt snedig å se at det av og til kan gå den andre veien, også! HI
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Akkurat nå? Jeg hadde vært storfornøyd med sølibat for tiden jeg, hehe... Nei vet ikke helt, en gang i måneden, men dette er jo etter-fødsel-er-sliten-og-føler-meg-ikke-topp-attraktiv-og-ammer-fortsatt modus, det går jo over. Normalt sett vil jeg ha 1-2 ganger i uken. Tipper de fleste andre kvinner vil ha 2-3 ganger pr måned og de fleste menn 5-6 ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå