Gjest Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Sitter fast, og det er ingen hjelp å få på nett. Virker som at jeg er den eneste i Norge som ikke kommer meg forbi... Jeg spiller som Zoe, og er nå inne på WatiCorp-museumet. Har tatt heisen oppoverer, og står i en korridor. Idet jeg forsøker å gå videre, kommer det en svevende robot som sier at alle besøkende må ha følge, eller lignende. Når jeg går videre, kommer han og dreper meg. På en walkthrough fant jeg at jeg skulle gjemme meg bak godteri-automatene, "using the hide-icon", men hva vil det si???
Voyeur Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Har ikke spilt drømmefall, men det er nok en "hide" eller "sneak" funksjon. Så still deg bak godteri automaten, så prøver du å trykke forskjellige taster. Kanskje H? Hvis ikke burde du finne game menuen, for å se som du får noe hjelp der..
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hei, skjønte det til slutt.. =) Var bare å stille seg ved den, så dukket det opp som alternativ. Huff, utrolig skummelt spill altså! Min terskel for "skummelt" ligger nok omkring Josefine-spillserien... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå