Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere latt ett barn med vannkopper gå ut å leke i snøen.

Det har blitt skorper på mesteparten av utslettene.

Så han ser ikke ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine hadde vannkopper i desember, jeg fikk beskjed om at de måtte ta det med ro iallefall om de hadde feber.Dette pga fare for etter sykdommer.

Skrevet

Er jo litt sent å svare nå, men det er vel en viss fare for ettersykdommer, blant annet bronkitt, lungebetennelse eller hjernebetennelse, og de kan vel bli trigget mer om man ikke tar det litt med ro.....Så jeg ville holdt barnet i ro til vannkoppene hadde tørket inn.....

Skrevet

Det var vel det som ble tenkt her også, men nå hadde de feber så det avgjorde saken ganske greit.

Skulle gjerne latt dem løpe av seg litt. Begynner å bli preget av å ha vært mange dager innendørs.

 

Dailismannen

Skrevet

Ja det vil jeg tro!!!

 

Så du sniker deg innpå her du også Dailismannen;:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...