Dailis Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Ville dere latt ett barn med vannkopper gå ut å leke i snøen. Det har blitt skorper på mesteparten av utslettene. Så han ser ikke ut.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Mine hadde vannkopper i desember, jeg fikk beskjed om at de måtte ta det med ro iallefall om de hadde feber.Dette pga fare for etter sykdommer.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Er jo litt sent å svare nå, men det er vel en viss fare for ettersykdommer, blant annet bronkitt, lungebetennelse eller hjernebetennelse, og de kan vel bli trigget mer om man ikke tar det litt med ro.....Så jeg ville holdt barnet i ro til vannkoppene hadde tørket inn.....
Dailis Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Det var vel det som ble tenkt her også, men nå hadde de feber så det avgjorde saken ganske greit. Skulle gjerne latt dem løpe av seg litt. Begynner å bli preget av å ha vært mange dager innendørs. Dailismannen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ja det vil jeg tro!!! Så du sniker deg innpå her du også Dailismannen;:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå