Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da er det 3 dager til jeg er ferdig med uke 12 og kommer inn her til dere:)

har vært utrolig kvalm siden uke 6 og går enda på Prostafen for å komme meg igjennom dagene, men prøver å holde meg til 1 om dagen.

Har store forhåpninger om at jeg iallfall snart er ferdig med uke 12 og bør se frem mot lysere tider.

Noen med erfaringer her????

Når blir det lettere ang kvalme?

Tror nok at jeg kommer til å være sliten osv fremover også, men blir jeg bedre mht denne kvalme, så skal jeg være veldig glad:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Dette er veldig individuelt. Selv ble jeg veldig mye bedre 12 uker på vei, mens andre er kvalme hele svagnerskapet. De fleste har blitt bra for dette innen uke 16 :-)

Skrevet

Hmm..dagene går i ett her, men rundt uke 17 kanskje så bedret kvalmen seg og jeg begynte å fungere igjen. Nå er jeg i uke 19, mye bedre form, men kjenner at noen dager så kommer kvalmen snikende alikevel.

Skrevet

Er i uke 14 nå, og er mye bedre:) Blir framdeles kvalm av enkelte lukter, og bilkjøring...

Skrevet

Jeg ble plutselig mye bedre sist lørdag, dvs. 13+6 på vei.. Hadde kasta opp hver dag i 5 uker før det.. Kjenner at jeg er litt kvalm idag.. men har spist mye fastelavensboller med krem da.. ;):P

Skrevet

ca uke 20. Har ikke spydd siden da!

Skrevet

Kvalmen roet seg hos meg etter 13 uker men var ikke helt kvitt den før i uke 15..Lykke til:)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:)

satte pris på det, uansett så ser jeg her at dere iallefall blir bedre og bedre som ukenen går, og det er godt å høre for denne slitte psyke:)

Gleder meg til å kose meg med magen og bli litt sosial igjen:)

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Æ e 6 mnd på vei å den har bynnt å gje sæ nu, det verste. Men e enda litt kvalm.... ;)

Skrevet

er 26 uker, er litt bedre, men er veldig kvalm hver dag, men spyr ikke like mye, men noen dager kommer det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...