OsloMor Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Er nå midt inne i bollebakingen, og i oppskriften så står det at jeg skal ha en halv ts. hornsalt og det har jeg selvfølgelig glemt å kjøpe. Gjør det noe, eller er det noe annet jeg kan bruke istedenfor? Blir selvsagt VELDIG glad hvis noen gidder å svare meg:-0!!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Trenger ikke hornsalt eller annen type salt overhodet i boller.
børdi Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 har aldri brukt hornsalt i boller noen gang...
selfangerkjerringa Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hva slags oppskrift er det du bruker? Er det vanlig gjærdeig med hornsalt i tillegg?
OsloMor Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 Er det ikke vanlig?? Da trenger jeg ikke å få panikk, jeg bruker den bolledeigen til Ingrid Espelid... Takk for svar alle sammen:-0, satser på at bollene ikke trenger hornsalt og jeg har i 1 ts kardemomme.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Boller med hornsalt høres ikke godt ut nei! Nei,bruk kardemomme du,d er godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå