Niem og Patrick Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Patrick får mme på kvelden før leggetid, da jeg har mindre melk på kvelden. Han har de siste dagene hatt litt mageknip. Kan det komme av MME'en? Noen med erfaring? Han er 7 uker på tirsdag, og får NAN1.. Burde jeg prøve andre merker?
Tussa og Sofie Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Mme er jo tyngre for fordøyelsen, så det kan jo være derfor. Det går an å forsøke andre merker. Vi bruker Hipp, det har vært bedre for magen hos vår enn Nan. men det erjo så forskjellig ;o)
Niem og Patrick Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Takk, får høre med hs neste uke også Han sovnet i fanget mitt nå, og da kom det endel luft.. så håper det gikk over nå
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde det samme problemet med snuppa mi. Vi gikk over til NAN Hypoallergen. Denne fåes bare kjøpt på apoteket, og er endel dyrere, men det var den eneste MME som fungerte. Prøvde alt annet først.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Ja, vi bruker også Nan hypoallergen for den lettere for magen om man er ømfintelig. Den funker bra for oss også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå