Gå til innhold

Er dette vanlig skal tru?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at det blir mindre liv i magen mot slutten? er i uke 36 nå, og kjenner stortsett bare bevegelser fra den lille når jeg ligger. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på samme måten her ja

er trangere å bevege seg der inne

Skrevet

Takk for svar, godt å høre at det er slik hos flere :) Man blir jo litt stressa nå mot slutten ;)

Skrevet

Samme her. Mindre bevegelser, og de bevegelsene som er, er mye roligere. De kommer stort sett når jeg ligger. Er nok trangt der inne...

Skrevet

Ja, det er liksom som ikke sånne veldige spark lenger, mest sånne glidende bevegelser. Tulla i min mage har fått for vane å dytte en arm/kne/fot ut i siden slik at jeg går rundt med en slik ekstra kul på magen i ett kvarters tid ;)

Skrevet

Er 35 på vei og synes det er slutt på de langvarige sparkeseansene, nå er det mer store flyttebevegelser og en og annen kroppsdel som ligger og dytter. Så lenge en kjenner et eller annet jevnlig skal alt være greit. De har vel rett og slett ikke plass til å sprelle så mye som før.

Skrevet

Er 39+4 og det er betraktelig mindre liv ja :( og liker det ikke i det hele tatt. Er vant med å ha en bajas der inne.

men det er jo trangere, så det er jo normalt at det blir slik. merka det fra uke 35 av at det ble mindre liv, men da hadde han fortsatt et par "show" om dagen" Etter jeg bikka uke 38 ble det eeenda mindre, men det sier seg jo selv. Men det er ikke morsomt nei :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...