Lykken_er_tre Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Det er helt villt dette graviditets greiene... Er 27+4 i dag og nå tar h#n virkelig av inni der, er på grensen til å være vondt innimellom alt ettersom hvor h#n treffer. Ser jo også helt sykt ut utenifra, magen lever sitt eget liv liksom. Min mann er helt fasinert av magen min for tiden og sitter og stirrer på den for å se når den beveger seg:) Helt vittig dette her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå