Gå til innhold

Urolige tanker !!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi tok testen 4 dager etter at mensen var forsinket ,har rutine på 28 dager ,og den var svak på streken den ettemiddagen ,ny morgenen etter og det krysset var klart positiv,tok også blod prøve hos legen samme dag ,fikk svar på at det "ser ut som du er helt i starten på svangerskapet men ny test vil gi mer svar pga HCG innholdet er høyere da ",når det står helt i starten ,kan jeg vel ikke ha vært gravid under forrige mens ????For jeg hadde helt vanlig mens i jula og den ble forsinket nå i januar .Er mange som sier at man kan ha mensen og være gravid,grunnen til at jeg lurer er (da hdde jeg jo vært 9 uker på vei nå) er at den måneden festet jeg mye og tenker på skader og ettervirkninger hvis noe slikt er tilfelle ???,dessuten fikk jeg mensen som sagt den 23 des.07 og utsatt mens (28 dager ) i januar ...samt symptoner ...kvalme ,ømhet i bryster ,hodepine først da mensen ble sen ...(det var jo da jeg merket det ),er veldig bekymret så noen som kan betrygge meg litt mottas med TAKKKK!!!!!!!For sjangsen for å være gravid 1 mnd uten å merke det samt ha mens er vel ikke mulig ??? hilsen tullete 1.gang mamma

Må si det og ...pappan her gleeeeeeder seg sykt mye og ,vi har fått et felles bånd som er utrolig nå=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...