Leandermamma Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Leander er 9 mnd ( i dag!!) og våkner fremdeles for mat 1 gang om natten.. Får kun i han 3 grøtmåltider og en amming i løpet av dagen og vektoppgangen hans er ikke særlig stor, så jeg vet tør ikke helt å slutte enda. Er det flere som får nattmat rundt den alderen??
Lilletrollogmamma Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Aron er 9 mnd (I går!) Får et nattmåltid stort sett hver natt, men han sover natta igjennom i perioder. Vår dag ser ca slik ut: ca. 06.30: mm i senga, sover så til ca 08.00 ca. 09.00: Grøt og vann ca. 10.30 sove i 1-2 timer ca. 12.00: Skive, banan og vann ca. 14.00: sove ca 1 time ca. 16.00:mm og middag+vann ca. 19.00 Grøt og vann ca. 19.30 mm på sengekanten ca. 04.00 noen ganger mm Ellers blir det litt frukt og mm innimellom etter behov. Aron er veldig aktiv og trenger nok en del mat. Han har "normal" vektøkning. Jeg gidder rett og slett ikke å være våken så lenge på natt, så jeg velger å ta han opp for å amme litt sånn at han sovner igjen. Nattavvenningen tar vi når han skal ha eget rom og jeg skal ut i jobb igjen
mammaen te Noa:) Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 jepp, Noa får pupp to ganger om natta ennå. Han skaper seg grønn viss han ikke får, og jeg har ikke orket å ta opp kampen ennå. Men det skal visst ikke være nødvendig me mat om natta nå sånn egentli da. Vekten til Noa har flata ganske mye ut den også, men på helsestasjonen sa de at det var på grunn av alderen... han er forresten 8,5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Her er det pupp hver 3-.time hele natta, jenta er 9 mnd. Får ho ikke til å spise fast føde, og dårlig vektoppgang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå