Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag blir så irriterad, eller ledsen... på min tvillingsyster. Hon fick sin førsta dotter før tio år sen, førsta barnbarnet och allt var jättekul. Hon gick upp hela 20 kg som är ganska mycket, vi är korta hela famijlen, mellan 150 och 160 cm alla fyra systrar. men det var ingen som sa det till henne. alla var glada och tyckte att den växande magen var fin.

Nu ringde hon till mej, hon bor i sverige och jag i Norge.

Nu väntar jag mitt førsta barn, är 23+6 i dag och min mage har blivit STOOOR! har bara gått upp 6 kg tycker inte det är så farligt.

Så frågar hon mej om jag kan ta bilde av magen och skicka till hennes mobil så hon får se "den".

Så ringer jag henne før att fråga om hon fått den, det hade hon.

Hon är så fräck... Det førsta hon säger är. GUUUD så fet du är!!! så tjock var inte jag. Du har blivit så fet i siderna!

Något som inte stämmer... magen min går rätt ut. tog ett kort till så att hon skulle se det, men nej då. Jag hade bara blivit FET!

Så fick jag ett sms av hennes dotter på 10 år som har arva den fräckheten hennes. Där stod det. jag tycker du ser ut som en fetknopp!

Blir så besviken... Jag sa det till henne, att det faktiskt inte är så trevligt att høra sånt varje gång hon ringer.

Nej! det var sista magebildet hon fick av mej.

âr det jag som är väldigt sårbar eller är hon faktiskt fräck i käften?

Var tvungen att klaga lite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den här skulle egentligen på skravle då... ja ja...

Skrevet

dra åt helvete ska u busa ut med. ville vart arg om det hadde hendt mig,,, syster eller inte. Inte kul o höra

Skrevet

Fy så trasig sagt av henne!

Neste gang hun sier noe skal du bare si "Jaja, heldigvis har jeg ikke blitt så dritfeit som du ble"

Skrevet

Må bare legge til at dette høres ut som misunnelse fra hennes side, ganske smålig rett og slett...Du er nok kjempeflott med den babymagen din :)

Skrevet

ja, känner jag henne rätt ringer hon säkert snart. hehe!!! ska nog komma på nåt smart! men jag har ju egentligen inte lust att sjunka till hennes "nivå" heller. måste vara nåt som sätter spår....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...