Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Mannen har vært ute og trillet lillegutt i søvn, og mens han var ute har jeg dusja, barbert meg rundt omkring, rydda i huset og tatt på meg en sykepleieruniform. Nå venter jeg bare på at mannen skal komme hjem, så jeg får se uttrykket hans;) *glede seg*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Rufus kommer til å synes du er ufyselig og kvalm. Klokka er hverken over kl. 22, det er ikke mørkt og ei heller er det freda'n... :-p
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Jepp:) Men det får bare rufus mene. Ikke var vi gift første gangen vi hadde sex heller;) *iiiiiiik*
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Nice Får bare krysse fingra for at lille gutt sover når han kommer hjem også da
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Det gjorde han, og han sover fortsatt. Holdt på å sette mottakerenhenten på babycallen i gangen, men gjorde heldigvis ikke det da! Fytti, det hadde vært flaut! (Bor i ei lita blokk, og vi kjenner alle i oppgangen...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå