Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 hvor lenge blør man? Og når kan man ha sex igjen?
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Blødningen kommer det veldig ann på personen. Men sex kan du vel ha når dere foler for det... Personlig ville jeg ha ventet etter de 6 ukene ... Sånn etter 6 ukers kontrollen av deg...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Veldig individuelt... Noen blør i 2 uker,andre i 4 osv osv... Og de sa iallfall til meg på sykehuset at man bør vente i 6 uker før man har sex. Minimum.. Men de fleste venter ca 9 uker sa jordmora..
3 skatter ute:) Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 man kan ha sex så fort man selv føler for det, men viktig med kondom pga infeksjonsfaren, blødningen er ikke lik for noen.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Etter sist fødsel så blødde jeg i 3 mnd etterpå. Og deretter fikk jeg mensen igjen.. Festlig...:-)
BlåklokkaVest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Tror jeg blødde i 14 dager i alle fall.... Det er vel sagt at en kan ha sex etter 6 uker, men vi måtte vente til det var gått i alle fall 10 uker pga smerter....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Veldig individuelt hvor lenge man blør, ja. De sier at det vanlige (eller gjennomsnittlige) å blø er 6 uker. Husker ikke helt fra forrige svangerskap, men tror det tok meg rundt 5 uker. Sex hadde jeg allerede etter 3 uker, følte for det og blødningen er jo ikke altfor mye da. Brukte kondom da, ja! Best for begge det når det skjer renselse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå