Gå til innhold

Drikker mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som drikker ekstremt mye. I løp av en natt over en liter. I løp av en dag vet jeg ikke, men ekstremt mye mere enn før jeg ble gravid. Ekstra mye nå i 3. trimester.

Normalt? Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker ikke så mye - kanskje for lite, men drikker jevnt hele dagen. Men er du så tørst at du må drikke så mye på natten? Jeg hadde kanskje hørt med legen min ang dette - vet at man blir tørst dersom man har diabetes, og tenker at svangerskapsdiabetes gir samme tørsthet? Vil ikke skremme deg altså (!!). Men om det er diabetes du kanskje har så må du jo få en behandling eller diett...

Skrevet

Har det akkurat sånn jeg og!! Før jeg ble gravid måtte jeg minne meg selv på å drikke, for jeg var aldri tørst. Nå kan jeg drikke en liter melk på morgenen, er bare helt uttørket! Hender jeg drikker på natta og, men da bare et lite glass. Er spesielt om morgenen jeg er supertørst! :)) Men drikker godt gjennom resten av dagen og.. Svangerskapsdiabetes har jeg ikke,- de to siste gangene har de målt blodukkeret på legekontroll (Rutine).. Men sikkert lurt å få det sjekket om man er usikker.. :)

Skrevet

Jupp! Tørst hele tiden. Helst iskoldt vann med isbiter. Har ikke svangerskapsdiabetes.

Skrevet

samme her! :o) tørst hele dagen lang, men ingen svangerskapsdiabetes her heller;o)

Skrevet

Blir mye vann om dagen, har min egen vannmugge med til frokosten for å få slukket tørsten før jeg begynner på juice eller melk. Og må ha glass stående ved senga om natta.

Har littt med halsbrannfølelsen å gjøre også. I løpet av dagen kjennes det som jeg kan "skylle ned" den følelsen med å drikke mye.

Sikkert bare sunt og normalt å få i seg mye veske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...