Gå til innhold

Rufus jeg bare lurer på en ting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stønner du eller lager lyd i det hele tatt når du har sex, eller er det sånn heeeelt stille sex til han har tømt seg liksom og akten er over???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg, ludder!

Jeg gnir meg gjerne foran mannen min, men ikke foran gamle kåte griser på nettet!

Jeg finnes ikke prippen, men prostitusjon er jeg i mot! og utroskap.

Kos dere heller med mennene deres, ikke fremmede.

Skrevet

Du er i hvert fall god på dirtytalk, rufus. Ludder, hore, oh!

Gratulerer med en av de mest skitne kjeftene her inne.

Skrevet

..og igjen, det var dette med prostitusjon.

Kan du ikke for Guds skyld slå opp i en ordbok.

Og hva med å skjule denne bitterheten din en anelse? Det er virkelig ikke særlig normalt å kalle alle og enhver for ludder og hore. Det er umulig å konkludere med noe annet enn at mannen din har vært utro, eller hatt cyber/tlf-sex..

Skrevet

Det er uten tvil prostitusjon det dere driver med! -og hva har mannen min å gjøre med at jeg er imot cybersex?

Synes du virkelig at det virker normalt å øyeblikkelig anta at min mann runker foran kamera bare fordi jeg synes at cybersex er lavmål? Jeg tror dere er pinadø gale hele gjengen!

Skrevet

Det er i alle fall rimelig å anta at du er preget av egne erfaringer på området siden alle som ikke uttrykker total misnøye med cybersex o.l. er horer og luddere ifølge deg.

Skrevet

Mannen hennes står opp når hun har sovnet "to jerk off" med internettdamarna..

Skrevet

He-he, Rufus har issues...

Hun er sikkert ei litt sånn halvgrå kjip mus som mannen knuller fordi han føler han må, mens han lukker øynene og ser for seg noe bedre...Stakkar fyr...

Rufus er Bree i Frustrerte fruer LOL LOL

Skrevet

Nei, er så opptatt av å knulle menn jeg møter på nettet at den sesongen har jeg gått glipp av.

I så måte skal jeg rette meg selv: Rufus er slike gamle-Bree var i FF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...