hmmm? Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 jeg er 24 +5 i dag og er litt redd for at min lille kvantum ikke sparker så mye som han "burde".. kjenner han ikke så mye, er bare noen får spark på rolige tider av døgnet (altså når jeg er rolig) men ikke alltid da heller... har foranliggende morkake og kan jo kanskje hende at det er derfor jeg kjenner så lite. Bflir jo beskymret når andre jeg snakker med som er mindre på vei enn meg ligger lenge våken om kvelden bare for å få sove fordi det er så mye aktivitet.. noen andre som har opplevd/opplever det samme? huff begynner jo å gjøre samboeren min beskymret også.. Er vel sikkert bare jeg som over beskymrer meg men men...
Lillemann blir storebror! Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 hei der! Eg føler d på akkurat samme måte som deg...e 25+4 idag å de siste dagene har den lille vært litt mer roligere enn ellers... har absolutt ikke noe problemer me å sove på natten pga spark...men tror ikke d e så mye å bekymre seg over... d kommer sikkert tidsnok me plenty me park tenker eg... hehe...den sparker ihvertfall så mye her at eg vet at alt e i orden... kanskje den ligger mye innover hos deg sånn at du ikke kjenner det så godt?... håper d snart tar seg opp for deg då... å meg forsåvidt... hehe... : )
hmmm? Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 gleder meg litt til jeg har masse spark jeg, men min kusine som er like langt på vei som meg sier at hun skullegjort mye for å ha en så rolig baby som meg... jeg blir jo bare helt tullete av å være gravid... tenker for mye på ting og tang, blir vel sikkert bare verre når han kommer ut for da er det jo så mye mer å beskymre seg over er bare noen månder igjen nå da gleder meg til å se nurket vårt godt å høre at det ikke er bare meg som føler at "kvantum" i magen har tatt seg en liten pause
Night 78 - keiser og prins Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Den lille jeg har i magen har også hatt noen veldig rolige uker. Kommer et skikkelig spark av og til, men ikke hver dag...
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Så dere kjenner ikke spark hver dag? Bare lurer siden jeg også har en rolig baby i magen for tiden. Er 24 uker jeg da, så har kommet litt kortere. Men siden jeg begynte å kjenne liv i uke 18 ca. Så har den vært veldig aktiv. Men de siste to - tre ukene har den vært roligere. Bekymrer meg litt, men siden jeg leser at dere har det på samme måte så blir jeg litt mer beroliget. Kjenner litt hver dag da, men det er ofte bare et eller to skikkelige kraftige spark nå om dagen. Skal til jordmor på tirsdag så da får jeg høre. Har ikke hatt forliggende morkake på ul, men kan den flytte seg slik at den blir forliggende? Noen som vet? Jordmor sier også at kanskje babyen ligger og sparker mer innover mot ryggen min. Får håpe det bare er det da. Savner litt mer aktivitet der inne nå! Har ellers dratt til jordmor et par ganger tidligere da jeg var litt bekymret, og vi hørte fin hjertelyd heldigvis:)
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Heii:) Jeg er i uke 25 og kjenner heller ikke så ofte spark.. dette er fordi morkaken ligger foran og demper for spark:) det kommer etterhvert:) det sa jordmor til meg:) Men kjenner at det skal bli godt å kjenne oftere.. går liksom ikke helt opp at det er noen inni der når man kjenner det så sjelden.. men det kommer nok:)
hmmm? Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2008 hei HI her.. så utrolig godt det gjør å høre at det er andre enn meg som har det på samme måte, kjenner han hver dag men som oftest bare et par skikkelige kraft spark. Et eller to er vanlig, flere enn det så er han aktiv Gleder meg litt til jeg skal til jordmor kjenner jeg det er 12 februar så lurer litt på om jeg bare skal ringe henne i morgen og snakke litt med henne, bare for å bli litt beroliget ) gleder meg masse til jeg kjenner han oftere... skal bli godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå