Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Med han som ringer kona si som står og hakker opp gulerøtter eller noe sånt, "pinlig stillhet" osv, har han mannen vært med i venner og fiender? Er det han som var konemisshandler? Marius eller hva det var?
Blue Lady Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Har tenkt på det samme faktisk ) Han ligner også på han mannen som var med i luksusfellen på tv3 her om dagen...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Hehe ja han ligner kanskje litt på han også, men kan vel ikke være han? Åh irriterer meg når jeg tenker og tenker på hvor jeg har sett personer før og ike finner det ut,kan jo bli gal av mindre...
Groosalugg Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Ja, det er Marius fra venner og fiender. Pinlig å innrømme at man fulgte med på den serien men...
*Smiley* Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Han spilte i venner og fiender.Serie som gikk på tv for noen år siden.Der var han konemishandle el noe;)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå