ragna Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 tusen takk, du ga meg dagens latter men du, sikker på at alt er helt iorden? ikke særlig heldig å kaste fordommene sine i fleisen på andre. sier man virkelig hore, ludder, billig osv enda? hm, trodde vi var over det stadiet? humanismen trengte ikke særlig godt inn i deg med andre ord. men atte; har mannen din blitt tatt på fersken foran web-kameraet eller? jeg driter en lang i om HI på den aktuelle tråden "gnikker og gnir seg foran web-kameraet" (dine ord) men jeg blir så inni granskauens nysgjerrig på folk som deg, derfor måtte jeg bare dedikere en helt egen tråd til ære for deg, og kun deg
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 *LER* Ingen hadde jo nevnt ETT ORD om web kameraer før rufus gjør det i den tråden... Det er MEGET AVSLØRENDE... Hilsen HI i cybersextråden
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hehe... Er det avslørende? Hun regner vel bare med at de bruker webkamera, det er det sikkert mange cyberpulere som gjør. *Nei, jeg har ikke cybersex* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå