Gå til innhold

Rar mens..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mens forrige helg.. og den var så rar.

Var ikke rød i det heltatt , mer brun..

Høres ekkelt ut, men.. har tenkt litt over at den var så rar :S

Noen som har opplved det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ha vært en festeblødning kanskje?

Min forrige mens var for det meste brun, den kom 9 dager før den skulle, så skal teste på mandag for å se om det var festeblødning (selv om jeg tviler sterkt på det).

Skrevet

Så spennende da, Nonnings!!

Skrevet

Neij :S Den varte i fire dager..

Og testet meg da jeg egentlig skulle hatt mens. (Den var nesten 14 dager forsinket) ...

Skrevet

Jeg hadde også en veldig rar mens forrige gang. Den var også veldig brun og den kom en ettermiddag i steden for morgen som den bruker og den varte i to dager (lite), så stoppet det før jeg fikk det tilbake en dag før det var slutt. Jeg er da ikke gravid. Men jeg tror det er vanlig at vi har litt forskjellige mensblødninger en gang i blant. Var iallefall det jeg fikk til svar her inne :-) Lykke til

Skrevet

Jeg var glad bare det kom "mens", jeg. Siden den var så sen, og jeg ikke var gravid. Fordi da kan jeg begynne på nytt..

Så håper jeg at den blir normal etter hvert :-)

Takk for svar=D

Skrevet

Ja, er spennende det Truseprinsesse ;-) Men orker ikke å glede/grue meg for mye. Tror ikke at jeg blir skuffet hvis den blir negativ, for er så innstillt på å prøve igjen, så det er jo bare en topp bonus hvis den mot all formodning skulle være positiv. Har en del symptomer da, så om jeg ikke er gravid begynner jeg å lure på om jeg er syk eller no :-S

Skrevet

hm .. mitt svar ble ikke registert?

Skrevet

jeg snakka me legen om at jeg hadde sterke mens smerte og hun sa at det var bra at jeg hadde smerter og blødde mye for da hadde jeg nok eggløsning.. de som ikke kjente så mye smerter eller blødde lite hadde kanskje ikke eggløsning... ikke for åvære negativ men , det er ikke sikkert det gjelder deg.. I blandt hender det vel at vi hopper over en eggløsning da...eller kanskje du blør det ut neste mnd? det gjorde jeg med sa...

Skrevet

Nei , det var det ikke :-p hehe..

twinkle twinkle;

Jeg har aldri pleid å hatt noe smeter når jeg har hatt mens. Så må nok kjøpe meg el.tester igjen. Lettere å se om jeg har det da ;)

Får håpe det er ordentlig mens neste gang... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...