Gå til innhold

teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nybegynner i "gamet" og er i min første pp. Jeg har (om syklus er ok) ikm neste helg. hvor tidlig kan man få positivt på test? Bare lurer.. veit det ikke er bra psykologisk og teste i hue og r***, men er jo litt spent da.. Merkelig dette med prøving, jeg ser flere sier de har innbildte symptomer, og det har jeg også! Trøtt, luft i magen, mens liknene smerter, stikkende/kløende følse i bryster (men ingen synlige pigment forrandringer). Jeg hadde også noe jeg tenkte kunne vært festeblødning, men det var nok ikke det. veldig lite som kom+ at det var mer slimete enn blod liksom.. så da... men jeg tenkter det er nok bare innbildning alt sammen.. og jeg er bare i første pp!!! men det er jo spennende uansett da.. det er det virkelig!

"sender masse gode tanker og karma og alt slikt til oss prøvende"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg hadde tatt en test med EN gang,hvis jeg var deg:)

Men jeg er VELDIG utålmodig da..

Men hvis du kjenner symptomer,bør du teste. Tenk hvis det skulle klaffe på første forsøk!!!:)

Skrevet

Er litt utolmodig jeg også, men om det sku være possitivt er det for godt til og være sant... Men det er liksom i det ene øyeblikket tenker jeg at jeg har masse symptomer, men det andre føler jeg meg helt vanlig... så er nok kun inbildning... får vel kanskje spare opp litt urin så får vi se.. noen som vet hvor lenge urinen bør spares først? har billig stavtest...

Skrevet

Hei igjen:)

Er jo best å teste med morgenurin,men hvis du klarer å holde deg i 4-5 timer så skulle det vel gå greit.

Men ikke drikk så mye væske før du skal teste,for da blir urinen vannet ut.

Skrevet

Uff jeg vet, klør etter å teste jeg oxå, men ikke IKM før neste helg. Er det ikke for tidelig å teste da? Eller kan det faktisk slå ut allerede nå? Har masse symptomer som deg jeg oxå, meeeeen en vil jo så gjerne være gravid så det kan jo være litt pyskisk oxå... Var i alle fall skikkelig morgenkvalm i dag..... hmmmm....