Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hoff har så mange rare tanker nå om at tenk vist ikke lille gutt er velskapt at d skal feile han noe,kanskje down syndrom el noe.. Hoff blir gal bare m tanken.. Men legen sier han er helt fin,men kan di se dette på UL vist d skulle være noe??? Må jo bare tenke slik at alt er ok m han da... Er 36 uker
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Tror alle tenker på det jeg. Jeg er mer engstelig nå med nr 2 enn jeg var med førstemann. Tror en del av grunnen til det er at jeg har ei venninne som har en gutt som ikke er helt ok, han er like gammel som vår første. Han er lettere psykisk utviklingshemmet. Men man kan ikke tenke på det hele tia. Det er en forsvinnende liten prosent av alle nyfødte som ikke er helt friske!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Det er helt normalt og tenke slik. Som regel er alt bra. Og viss det ikke er det,vil det uansett være ditt barn.Om det har downs eller andre lidelser. Det skal mye til for og sette stopper ved en mors kjærlighet til sitt barn. prøv og tenk posetivt og ingen tenk så mye på det. det går nok bra skal du se:=)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 ja,jeg er også redd for at det skal være noe galt,eller at det skal skje noe galt under fødselen eller det som verre er...noe skal skje hjemme...hva skal jeg gjøre hvis hun plutselig stopper å puste f.eks?? Er ganske urolig for dette, selv om jeg inners inne vet at det som regel går bra med alle sammen! Tenker at hvis det overlever så utrolig mange barn rundt om i verden i u-land osv. så bør det jo gå fint med meg også?!?Her så vi har det såå fint og godt... Jaja,ville nå bare si at du er ikke alene med tankene dine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå