Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Det samme sp.målet har sikkert vært oppe utallige ganger men.......... noen som har noen lure råd å komme med?? Mini har begynt å gulpe så innmari i d siste. Han får grøt på kvelden, og banan eller litt fruktmos på formiddagen, ellers mm. Prøver å ta d litt rolig når han nettop har spist, sitter litt på fanget eller i vippestol. Tenkte først at d kanskje var bananen som gjorde det, kanskje litt sterkt til magen, men holdt opp med d en stund og fremdeles ingen forandring.
Sommerfugl78 Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Min gutt på 5 1/2 mnd har også begynt å gulpe mye den siste triden (siden før jul). Jeg fikk råd av HS om å kjøpe noe som heter Resource ThickenUp på apoteket. Har en ts i hver flaske, og det hjelper. Men nå får min gutt MME, det blir jo litt vanskeligere med MM...
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Gulping kommer av at lukkemuskelen i halsen ikke er ferdig utviklet. Så jeg vet ikke helt hvor mye jeg tror på at ting kan funke mot det, siden at det er en fysiologisk grunn til at babyer gulper. Selvfølgelig noen gulper mer enn andre, men det er jo bare å ha mange gulpekluter i nærheten. Jeg har en kjempegulper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå