2småihus!:) Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hvor mye sover deres små på ca 7 mnd? Holder på å justere litt på dagtidsovinga, for å se om det kan hjelpe på nattesøvnen....hun sover gjerne 3-4 timer på dagtid fordelt på 3 hviler, men så er hun våken med minst 3 timers mellomrom hver natt...(ja, det har nok med at hun ikke vil ha så mye mat å gjøre også...) De siste dagene har hun bare fått sove 2,5-3 timer på dagtid, fordelt på 3 hviler, og tror kanskje hun har sovet litt bedre om natta!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hei. Datteren min er 8 mnd og jeg lar henne bare sove en gang på dagen og henne får aldri sove lengre enn til kl 15 som regel. Henne legger seg mellom kl 18 00 og 18 30 og sover til dagen etter mellom kl 07 30 og 09 00. Den vanen la jeg henne til ganske tidlig. En skjelden gang våkner ho om natta og vil ha mat. Men jeg husker alltid på at ho er god og mett når ho blir lagt og det vil si at ho får grøt eller middag i 17 tiden og melk i 18 tiden. prøv deg fram men ho trenger ikke sove 3 ganger på dagen lengre. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå