Siivi Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Nå har eg holdt på me vonde uregelmessige rier,siden kl 06.00..men vet di kan bli vondere...så derfor lurer eg på om dr e noe eg kan gjør for å få sterkere rier...?? Eg vil ha mer smerter!!! Dette e min 2 fødsel...og den første varte kjeeeeeempe lenge,vil jo helst unngå d... Eg går rundt å vasker på gulv,tørker støv,vasker doen,og lufter på tepper...kjenner riene kommer oftere når eg går...og det liker eg jo...men føler ting tar for lang tid! Eg har bringebær-te...og kapsler...ska eg hive inn på det?? Help me people Takk for svar!
minte 13.02.08 Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Maser brystvortene. Det skal hjelpe. Har en venninne som fikk beskjed om det på føden for å få sterkere rier. Tror ikke jeg ville tatt bringebærte. Jeg spurte i hvertfall legen om det forrige svangerskap og hun ville ikke anbefale det. Hun sa det kunne føre til styrtfødsel, men nå har jeg ganske kjappe fødsler da så det kan jo ha noe å si..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Du kan jo prøve deg på kanel, det skal visst hjelpe. Og hvis mannen er hjemme, ta en runde eller fler i senga- trenger ikke være heftig, er bare spermen du trenger!! ) Ellers blir det vel å løpe i trappene... Vet ikke om bringerbærblad kapsler og te hjelper på å få fortgang i fødselen, men det hjelper på modningen. Og hvis du har rier så er du vel moden eller? (og jeg spør ikke for å være spydig, jeg lurer faktisk på det...) Ellers kan jeg ikke komme på noe mer i farta... Sjekk under kjerringråd!! Jo forresten! Massering av brystvortene!! Står mer om det under kjerringråd, se der du! Lykke til!! )
baby 07.02. Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Hvordan går det? Fått fart på riene? Sliter med det samme selv her nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå