lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 sønnen min blir sååå sint når han ligger på mage, selv om han ruller over på mage med en gang. han vil så gjerne fremover og blir sint med en gang. han løfter seg opp på armene sånn at hele kroppen letter fra gulvet, som en armhevning, han har bare tærne/føttene i gulvet. tror dere dte er lenge til han skjønner åssen man krabber eller kommer seg fremover da? han vil jo ikke være på gulvet lenger, blir sint og griner med en gang, hehe! jeg gleder meg til han krabber.
ninsoer Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 er forskjell fra unge til unge d der.. men min røyste seg på alle 4 i 1-2 mnd før han krabbet.. men han fant ut hvordan han skullle åle seg frem.. så han kom seg jo frem i mellomtiden da.. men vi ha veldig glatt gulv.. så la han mye på matta så han skulle få bedre tak når han prøvde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå