Gå til innhold

2. gangs mammaer


nick_335806

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med at man føder tidligere med nr. 2 enn med nr.1? Jeg gikk 6 dager over med førstemann, nå er jeg 3 dager over termin og venter fortsatt....Trodde og følte jeg skulle føde litt tidligere denne gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er veldig individuelt, men jeg håper også på å ikke vente så lenge denne gang. Med første blev jeg satt i gang to uker etter termin. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte førstemann akkurat på termin og andremann kom nå 26 januar 11 dager før termin. Har alltid hørt at andremann ofte kommer tidligere enn førstemann. Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hørt dette men det stemmer ikke på meg. gikk 13 dager over forrige gang og er på den 9. dagen over termin nå.... får skikkelig testa tålmodigheten med detta her... ufffff!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får virkelig testet tålmodigheten. Det er jo helt håpløst å fokusere på noe annet. Hvert lite tegn reagerer man på, er det noe nå, enn nå da.. nei ikke dennne gangen heller......Vel, det er vel ikke annet å gjøre enn å vente. Babyen kommer til slutt:) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk 10 dager over tiden med førstemann. Har nå termin på fredag, og innbiller meg at jeg vil gå over tiden siden jeg gjorde det forrige gang. Er derfor ikke fødeklar, men kanskje jeg bør innstille meg på at ting kan gå fortere denne gang...Lykke til! Håper babyen din kommer snart? Hvor gammel er førstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...