Gå til innhold

Å reise fra barna en helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så vidt vært borte fra minsten etter at han ble født. Han er 2 år nå. Det er ikke så lett og få barnevakt lissom.

Nå snakker vi om at det hadde vært godt og ta oss en helg og reise bort.

MEN så var det dette med barnevakt til minsten.

Svigermor vil neppe ha han en hel helg, og ikke vil jeg at hun skal det heller. Svigerinnen min er svært opptatt og ville uansett fått problemer med å rekke å hente minsten i bhg. og samtidig rekke og hente sitt eget barn i bhg. fredagen. Veninnen min har to store jenter som er opptatt med aktiviteter hele tiden samtidig som hun har kampene sine i helgene.

Da står vi igjen med faren og stemoren til 12 åringen min. Dem må jo uansett hente sin datter i bhg. og siden vi har samme bhg. så passer jo det bra. MEN minsten vår har aldri sovet over hos dem og heller ikke vært alene med dem. Det er jo for så vidt noe vi måtte prøvd ut en gang eller to før vi reiste bort. Tenkte også og ordne det sånn at 12 åringen var tilstedet sånn at det var noen der minsten kjenner veldig godt samtidig som stemoren hans får hjelp med han (faren til 12 åringen kan ikke løfte eller noe pga. operasjon)

Er det litt "uakseptabelt" og spørre disse to om dem kan ha minsten vår en hel helg og samtidig be 12 åringen om å hjelpe dem?

Bør jeg tilby dem betaling? Selvsagt skal 12 åringen få en påskjønnelse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du spør på en ordentlig måte og fremhever at du ikke forventer et ja er det el ikke noe galt å spørre ? Du kan jo ev tilby deg å gjøre motsatt en annen helg ? kanskje de er i samme sit ?

Vet ikke hvordan de har det mht økonomi osv, men ville vel heller kjøpt med noe fra taxfree el enn å tilbydt betaling tror jeg..

lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...