storebror og junibaby=) Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Lillegutt har halsbetennelse og ørebetennelse.Gått på penicillin i over en uke(måtte byte nå på torsdag da første typen ikke hjalp) Litt feber dag og.(38) Jeg har og halsbetennelse,ferdig med kur i morgen.Men tror jeg har fått bihulebetennelse og.Skikkelig trykkende og tett ihvertfall(aldri hatt bihulebetennelse så aner ikke egentlig) MEN.Bør vi være inne til vi er friske?Er 5 minus grader her og snør. Har jo blitt en del innedager nå.....
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde ikke gått ut. Hadde ikke orket! Man blir ofte litt verre etter å ha bakset i snøen. God bedring!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Hadde ikke gått ut med 38 i feber nei
storebror og junibaby=) Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 nei,holdt oss inne.Men han står å ser langt etter pappan som er ute å måker snø stakkars. Håper vi snart er friske alle sammen.snart 2 uker med sykdom er nok. I tillegg til en begravelse og alt annet=( Vil ha sommer,sol,bryllup og bare glede jeg nå! men skal nå til svigermor å spise kake etterpå da.Hu har bursdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå